Sunday, November 18, 2012

Saya gembira tapi . . .

Okay , memang saya happy sebab dapat result exam yg begitu tapi tukar kampus ?
2 hari yg lalu pihak uitm dah keluarkan result penerapan ke diploma . inilah yg saya dapat :


saya sangat risau . bagi saya perak terlalu jauh . sedangkan baru hidup di Kota Kinabalu pun susah suda . apalgi ini , di seberang sana . tapi apa boleh buat saya suda terima tawaran tu semalam dan sekarang masa untuk membuat persediaan . masalah utamaku ---> wang & bahasa . huh (==")
"Tuhan, bantulah saya . Jika ia sesuai dgn kehendak-Mu terjadilah ia . Hambamu ini sedia menerimanya ."

#saya gembira tapi risau

2 comments:

nadia oyoe said...

oh.. my..
ana take care aja la ah..
u got to explore a wider side of the world..
=)

AnieZ cHeryLL said...

okay laa tuh . btw! hati2 dekat tempat urang nt yee :)) miss you dear ANA!!